יו"ר ועד היישוב תקוע: "נס גדול, נמנע פיגוע קשה מאוד"

    אייל ראובן No Comments on יו"ר ועד היישוב תקוע: "נס גדול, נמנע פיגוע קשה מאוד"

    משה סוויל, יו"ר ועד היישוב תקוע ב"מהדורת הבוקר": "היה נס גדול בזכות תושיה ואומץ לב של תושב היישוב שישב עם אשתו בערב בחצר, זיהה את המחבל בזמן וחיסל אותו. הוא מנע פיגוע גדול וקשה. יש לנו קשרים טובים בסביבה ומאות פועלים נכנסים ליישוב. המחבלים לא מבדילים בין ת"א, באר שבע או תקוע"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    13:21
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on יעל שבח: "גם לאלמנה וותיקה יש עוד דרך ארוכה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משה סוויל, יו"ר ועד היישוב תקוע שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני) וסיפר על הנס שאירע אמש ביישוב. "נס גדול בזכות תושייה ואומץ של לב של תושב היישוב שחתר למגע וחיסל את המחבל בשביל הכניסה לבית שלו. אירוע לא פשוט עבור אותה משפחה ותושבי היישוב. נס גדול בחסדי שמים".

    לדבריו "גל הטרור מראה לנו שהתושבים לא מבדילים בין תל אביב, באר שבע, אלעד או תקוע. אנחנו היישוב הגדול בגוש עציון עם 5 אלף תושבים. לפני 21 שנה היה פה פיגוע נורא בו נרצחו שני נערים, שאותו לא הצלחנו למנוע. מאז היישוב גדל והתפתח. זה יישוב מיוחד עם הרבה קסם. אותו תושב שמנע את הפיגוע – מנהל אורח חיים סטנדרטי שפשוט ישב עם אישתו בסוף יום עבודה וזיהה את המחבל בזמן וחיסל אותו והציל חיים".

    הוא סיפר: "קהילת תקוע מנהלת מערכת מיוחדת עם השכנים מסביב. בימי שגרה יש פה מאות פועלים שנכנסים לעבוד ביישוב ואנחנו מנהלים איתם קשרי עבודה תקינים. מהצד השני אנחנו מרגישים שההרתעה שנשחקת פוגעת גם בנו".



    0 תגובות